To, co tu znajdziesz, nazywamy “Handbookiem”.
Jest to z jednej strony opis i zapis projektu . Z drugiej strony jest to forma instrukcji obsługi, jeśli jesteś zainteresowany realizacją podobnego projektu w całości lub w jego częściach. Trzecia perspektywa dotyczy tych, którzy przychodzą tutaj w poszukiwaniu ciekawej lektury na ten temat: samego biznesu muzycznego. Podręcznik opisuje projekt pod kątem jego aspektów administracyjnych, zarządczych i organizacyjnych. Zagłębiliśmy się nieco w sposób działania i konstrukcję zamierzonego do realizacji programu edukacyjnego, a także opisaliśmy treści edukacyjne, które faktycznie zostały dostarczone uczestnikom.
Dążymy do bezstronności i obiektywizmu, starając się zachować przejrzystość, aby powstała praca mogła być źródłem prawdziwych informacji. Mamy nadzieję, że będzie miała charakter informacyjny, ale ma też służyć jako inspiracja dla tych z Was, którzy zajmują się organizacją i zarządzaniem projektami w obszarze edukacji w biznesie muzycznym, a także artystów i muzyków zainteresowanych udoskonaleniem swojego obecnego sposobu działania pracy.
Główne cele podręcznika:
Dokumentacja projektu
Należy szczegółowo opisać etapy koncepcji, rozwoju i realizacji projektu. Kronika wspólnych wysiłków organizacji uczestniczących i integracji różnorodnych technologii edukacyjnych.
Instrukcja replikacj
Oferuj wskazówki i inspiracje dotyczące tego, w jaki sposób inne organizacje mogą wdrażać podobne projekty. Dołącz praktyczne porady dotyczące pokonywania wyzwań, wykorzystywania możliwości i optymalizacji narzędzi cyfrowych do celów edukacyjnych.
Dzielenie się wnioskami i najlepszymi praktykami
Podsumuj najważniejsze wnioski, podkreśl najlepsze praktyki opracowane w ramach współpracy zespołów doradczych pomiędzy muzykami i pedagogami.
Zapewnienie punktu odniesienia dla przyszłych projektów
Służyć jako punkt odniesienia dla interesariuszy zainteresowanych inicjowaniem podobnych projektów w branży muzycznej lub innych sektorach. Pomóż fundatorom, decydentom i liderom edukacyjnym zrozumieć wpływ i potencjalną skalowalność takich projektów.
Dzielenie się wiedzą merytoryczną
Treści wynikające z transkrypcji i podsumowania faktycznie realizowanego programu mogą służyć jako ciekawy i zwięzły przewodnik po udanej i trwałej karierze.
Odbiorcy:
Instytucje edukacyjne i pedagodzy – uczelnie, szkoły muzyczne i ośrodki szkolenia zawodowego pragnące włączyć innowacje cyfrowe do swoich programów nauczania, a także osoby indywidualne zajmujące się edukacją w zakresie biznesu muzycznego.
Specjaliści z branży muzycznej – podmioty i osoby chcące zrozumieć implikacje technologii cyfrowych w praktykach biznesu muzycznego.
Decydenci i władze oświatowe — organy rządowe i sektorowe zainteresowane wspieraniem rozpowszechniania edukacji cyfrowej.
Organizacje skupiające się na rozwoju artystów i postępie edukacyjnym poprzez innowacyjne projekty.
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.