O TAK BRZMI MIASTO
Tak Brzmi Miasto Konferencja to cykliczne wydarzenie dla nowej branży muzycznej, które łączy największą w Polsce część merytoryczną z festiwalem showcase’owym. Od 2014 roku przyciąga szczególnie artystów i menadżerów, którzy chcą sami zarządzać swoją karierą oraz profesjonalistów branży muzycznej: producentów, organizatorów wydarzeń i festiwali, pracowników firm fonograficznych i dziennikarzy muzycznych. W ciągu ostatnich ośmiu edycji, uczestnicy konferencji mieli okazję czerpać wiedzę o biznesie muzycznym od prawie 170 panelistów z 27 krajów w takich tematach jak: promocja, eksport muzyki za granicę, edukacja, finanse, ludzie! czy szeroko rozumiana współpraca.

Na koncertach towarzyszących części showcase’owej konferencji wystąpiło ponad 70 młodych, obiecujących zespołów (m.in. Hańba!, Patrick the Pan, Disperse, Cheap Tobacco, Kraków Street Band, Besides), z których wiele stanowi obecnie line-up najlepszych polskich festiwali.

Mimo, że na Tak Brzmi Miasto można spotkać największe nazwiska branży muzycznej, siłą wydarzenia jest jego kameralny charakter. Sprzyja to budowaniu relacji, swobodnej wymianie doświadczeń i owocuje długimi rozmowami, które często przenoszą się do jednego z krakowskich klubów, w których odbywa się konferencyjny showcase.
TAK BRZMI MIASTO 2022: FESTIWALE
Czym jest granie na żywo w 2022 roku? Wielka scena niezmiennie przyciąga, a występ na wymarzonym festiwalu jest celem w karierze wielu artystów. Jednak doświadczenia pandemii, sytuacja geopolityczna i ekonomiczna oraz postępujące zmiany klimatyczne sprawiają, że zarówno muzykom, jak i organizatorom coraz trudniej nawigować po festiwalowych mapach.

Tak Brzmi Miasto 2022 to wydarzenie obowiązkowe dla wszystkich, którzy myślą o graniu live albo chcą rozwinąć karierę koncertową swojego zespołu. Jesienią w Krakowie ożywimy festiwalowe kontakty i zrobimy restart branży muzyki „na żywo” po pandemicznym wyhamowaniu. Zgromadzimy w jednym miejscu muzyków, managerów, bookerów, road managerów, realizatorów i wszystkich związanych z branżą „live”. Połączymy debatę o teraźniejszości i przyszłości sektora koncertowego z ponadgatunkową giełdą festiwali, na której będzie można spotkać przedstawicieli najlepszych i najciekawszych wydarzeń z Polski i Europy.
Festiwale
Festiwale, których przedstawiciele i przedstawicielki będą obecni na konferencji Tak Brzmi Miasto
Glastonbury
Festiwal
Glastonbury
Czy komuś trzeba przedstawiać Glastonbury? Tym bardziej cieszymy się, że ten zacny festiwal dołącza do line-upu Konferencji Tak Brzmi Miasto! Jeden z najstarszych festiwali świata (jego pierwsza edycja odbyła się w 1970 roku) co roku przyciąga na swoją scenę światową czołówkę rocka i muzyki alternatywnej, Wystarczy wymienić choćby: Arctic Monkeys, Lanę Del Rey, Muse czy U2.
Off Festival
Festiwal
Off Festival
Powstały z inicjatywy Artura Rojka, szybko stał się jednym z najbardziej wpływowych festiwali w Polsce i wyznacznikiem trendów w muzyce alternatywnej. OFF Festival został doceniony przez magazyny o światowej renomie, takie jak “TIME” czy “Guardian”. Ponadto jest zdobywcą prestiżowych nagród, jak “European Festival Award”.
Pol’and’Rock
Festiwal
Pol’and’Rock
Festiwal, którego mała scena jest większa niż główne sceny innych festiwali. Frekwencyjny rekord padł w 2014 roku i wyniósł… 750 tysięcy widzów. Wyjątkowa, bezpłatna impreza na której ludzie dbają o siebie i o innych, a muzyka jest tylko częścią całości. Od ponad 15 lat festiwalowi towarzyszy ASP, czyli spotkania z najważniejszymi postaciami ze świata kultury, sztuki, polityki czy mediów. Na samym festiwalu wystąpili między innymi The Prodigy, Machine Head, Dream Theater czy Dog Eat Dog.
Jarocin
Festiwal
Jarocin
historia festiwalu sięga 1970 i, choć przez lata Jarocin przechodził wiele burzliwych zmian, zawieszeń i powrotów to wciąż jest to mocna marka na polskim rynku letnich imprez plenerowych. Nic dziwnego, wiele polskich legend zaczynało swoje kariery na jarocińskich scenach, a o kolejnych edycjach festiwalu, poszczególnych koncertach czy, nazwijmy to, wyrazistej publiczności napisano już wiele książek i nakręcono kilka filmów.
Męskie Granie
Festiwal
Męskie Granie
Festiwal, który w przeciągu trzynastu edycji dorobił się statusu kultowego, a bilety na poszczególne koncerty wyprzedają się, jak ciepłe bułeczki. Męskie Granie jest marką samą w sobie na polskim rynku festiwalowym i wielokrotnie było trampoliną dla artystów, którzy dzisiaj uznawani są za gigantów muzyki rozrywkowej.
Edison Festival
Festiwal
Edison Festival
Pod sielską otoczką i malowniczą okolicą festiwalu kryje się wydarzenie ściągające corocznie najpopularniejszych polskich artystów. Jednocześnie Edison Festival daje możliwość zaistnienia tym, którzy do tego miana aspirują, a rozgłos, jaki w ostatnich latach zyskała impreza tylko w tym pomaga.
Olsztyn Green Festival
Festiwal
Olsztyn Green Festival
To wydarzenie dla każdego, kto ceni sobie kontakt z naturą oraz dobrą muzykę. Olsztyn Green Festival stawia na szeroki przekrój artystów wykonujących muzykę alternatywną, popową, elektroniczną i hip-hop. A to w połączeniu z plażowym klimatem imprezy musi działać. I od 2014 działa fenomenalnie.
Stay Wild Festival
Festiwal
Stay Wild Festival
Tak jak ciągle zmienia się kultura i nasze społeczeństwo, tak zmieniają się inspiracje napędzające Stay Wild Festival we Wrocławiu. Jedno jest jednak niezmienne - co roku organizatorzy zapraszają na swoją scenę prawdziwą “śmietankę” polskich artystów, którzy przyczyniają się do powstania iście dzikiego widowiska.
WROsound
Festiwal
WROsound
Jak brzmi Wrocław? Jak WROsound - przez początkowe lata, był to festiwal prezentujący najciekawsze muzyczne projekty stolicy Dolnego Śląska. Formuła po czasie rozszerzyła się jednak o koncerty zagranicznych wykonawców stając się “domem” dla dobrego rapu, jazzowych eksperymentów oraz wysmakowanej elektroniki, których echo niesie się po wrocławskiej “miejskiej dżungli”. Od 2021 r., ma scenę dedykowaną dla wrocławskich reprezentantów TBM!
Colours of Ostrava
Festiwal
Colours of Ostrava
Tuż za granicami naszego kraju, co roku odbywa się jeden z największych czeskich festiwali. Colours of Ostrava to wydarzenie przyciągające największe gwiazdy światowej sceny (m.in. The Killers, Robert Plant czy Florence and the Machine) oraz tłumy festiwalowiczów z całej Europy. Poza licznymi, międzynarodowymi nagrodami, Colours of Ostrava trzy lata z rzędu (2004-2006) było uznane za najlepsze wydarzenie muzyczne przez ALMA (Akropolis Live Music Awards) w kategorii koncert/festiwal roku. Festiwal coraz bardziej otwiera się również na polskich artystów!
Atlas Festival
Festiwal
Atlas Festival
Odbywający się w sercu Kijowa, Atlas Festival od 2015 roku ściągał na swoją scenę największe gwiazdy światowej muzyki rockowej, indie, hip-hopu i muzyki elektronicznej. Niestety wraz z wybuchem pandemii COVID-19 i wojny w Ukrainie, ostatnia jego edycja odbyła się w 2019 roku. Nie oznacza to jednak, że festiwal popadł w zapomnienie. Organizatorzy już pracują nad kolejną odsłoną, a w międzyczasie angażują się w akcje charytatywne na rzecz Ukrainy.
BUSH
Festiwal
BUSH
Węgierski BUSH (Budapest Showcase Hub) prezentuje wszystko to, co branża muzyczna we wschodniej Europie ma najlepsze do zaoferowania. Jeden z największych showcase’ów w tej części Starego Kontynentu, co roku zaprasza na swoją scenę najciekawszych, wschodzących muzyków i całą branżową “śmietankę”, stanowiąc idealne miejsce do poznania ludzi, którzy pomogą ci rozwinąć skrzydła jako artyście i menedżerowi.
Harmonogram konferencji
Poniżej znajdziesz wszystkie aktywności konferencji: panele, wykłady, warsztaty, spotkania
wszystkie
Panel dyskusyjny
Warsztat
Inne
wszystkie
Teatr Nowy Proxima - Sala Główna
Aula Literacka
Scena Berlin
wszystkie
12 listopada
13 listopada
12 listopada
g.10:30-12:00
Kraków
Teatr Nowy Proxima - Sala Główna
Panel otwarcia
Wiemy, że planowanie udziału w konferencji to nie kaszka z mleczkiem. Zwłaszcza jeżeli aktywności jest tak dużo. W tym panelu zbierzemy wszystkie wątki, które rozwijać będziemy w ciągu całego weekendu, co pozwoli wam trochę lepiej zorientować się, która aktywność jest obowiązkowa, a którą możecie sobie odpuścić.
moderator:
Michał Wójcik
12 listopada
g.11:00-12:30
Kraków
Aula Literacka
Chcę usłyszeć twoją historię
Światła, kamera, akcja: reflektory skierowane na Ciebie. Czy jesteś gotowy, aby opowiedzieć swoją historię? Czy jesteś gotowy nawiązać kontakt z branżą i fanami? Czy wiesz, co chcemy od Ciebie usłyszeć?

Podczas tego warsztatu Matteo, poprowadzi Cię przez refleksję nad Twoimi wartościami, mocnymi stronami i narracją. Dowiesz się o perswazji, motywowaniu odbiorców, rozpoznawaniu i pokonywaniu ich oporu. Zbadamy, co powoduje, że boimy się, jesteśmy niespokojni i unikamy sceny. Zadamy prowokacyjne pytania, które zapoczątkują Twoją podróż do odnalezienia swojego głosu w wystąpieniu publicznym.

Każdy z nas zasługuje na to, by skutecznie przemawiać i prezentować, być zrozumianym w sposób jasny i inspirujący. Łączenie ludzi, motywowanie ich do podążania za Tobą i poruszanie ich do działania to podstawowe kompetencje w każdej branży, na każdym poziomie.

Matteo pomoże przekształcić Twoje niepewności w mocne strony i sprawi, że Twoja następna prezentacja lub wystąpienie zakończą się sukcesem. Przemawiaj z pewnością siebie i w swoim własnym niepowtarzalnym stylu przy każdej okazji, do każdej publiczności.

Świat potrzebuje usłyszeć Twoją historię teraz. Nadszedł czas, aby przygotować się do występu na scenie.

Warsztat w języku angielskim
moderator:
Matteo Cassese
Prelegenci i prelegentki
Tu znajdziesz listę prelegentów i prelegentek biorących udział w panelach dyskusyjnych, warsztatach czy wykładach
Agnieszka Wojciechowska
Agnieszka Wojciechowska
Warsztaty Kultury Lublin
Z wykształcenia animatorka i menedżerka kultury (UMCS) oraz specjalistka od PR-u (UW). Produkcją i promocją wydarzeń kulturalnych zawodowo zajmuje się od ponad 15 lat. W Warsztatach Kultury pełni funkcję kierowniczki Pracowni Kultury Aktualnej oraz dyrektorki programowej festiwalu Wschód Kultury – Inne Brzmienia. Jest kuratorką wielu wydarzeń artystycznych oraz autorką i koordynatorką programów edukacyjnych dla kadr kultury, przedstawicieli sektora kreatywnego oraz branży muzycznej. Na co dzień współtworzy cykl koncertowy pn. Strefa Innych Brzmień. Jest entuzjastką i propagatorką koncepcji audience development oraz liderką wielu procesów związanych z programem rozwoju widowni w Lublinie.
Aleksandra Zając (Slot Art)
Aleksandra Zając (Slot Art)
Od ponad 13 lat organizatorka projektów z zakresu animacji kultury i działań ze społecznością. Od 2017 dyrektor programowa Slot Art Festivalu, największego święta kultury alternatywnej w Polsce, opartego na crowdfundingu i współpracy. Członkini rady i była członkini zarządu Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych, odpowiedzialna za działania fundraisingowe, współtworzyła lokalne inicjatywy Slotu w Krakowie. Współpracowała z Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu oraz Europejską Stolicą Kultury Wrocław 2016. Absolwentka filmoznawstwa i programu ALP Center for Leadership, a także szkoleń z zakresu rozwoju widowni. Wierzy, że kina są ważniejsze niż filmy. Pasjonuje ją łączenie ludzi i światów. Od 7 lat w drugiej kluczowej roli: mamy 2 dzieci.
Anca Lupes
Anca Lupes
Mastering the Music Business
Anca Lupes jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów w rumuńskim biznesie muzycznym. W trakcie swojej kariery pracowała w prawie wszystkich dziedzinach tej branży: w mediach (prasa, radio, telewizja), przy organizacji koncertów, w wytwórniach płytowych, wydawnictwach muzycznych, zajmowała się menedżmentem i bookingiem. W 2006 roku rozpoczęła nauczanie biznesu muzycznego w Rumunii. W 2009 roku została pierwszą rumuńską profesjonalistką z branży muzycznej, która ukończyła Master in Music Business Programe z Berkelee College of Music (Boston, USA). W 2016 roku zaczęła organizować Mastering The Music Business - pierwszą w Rumunii konferencję muzyczną.
Andy Jones
Andy Jones
Współzałożyciel i dyrektor muzyczn festiwalu FOCUS Wales. Andy pracuje w przemyśle muzycznym od ponad 15 lat, jako artysta, dyrektor zarządzający wytwórni i promotor. Pracował dla wielu wytwórni, w tym dla wydawnictw dedykowanych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Kanadzie. Dzięki tym projektom Andy zdobył szerokie doświadczenie w różnych sektorach, zapewniając swojemu zespołowi głęboką wiedzę, która jest podstawą do realizacji festiwalu FOCUS Wales. FOCUS Wales to coroczny międzynarodowy festiwal pokazowy dla walijskiego przemysłu muzycznego, który odbywa się co roku we Wrexham, stawiając w centrum uwagi branży talenty, które Walia ma do zaoferowania światu. W 2023 roku przypada 12. jubileuszowa edycja festiwalu, na którą przybędzie ponad 20 000 festiwalowiczów, a na 20 scenach wystąpi ponad 250 artystów z całego świata. Oprócz corocznego festiwalu, FOCUS Wales ma również międzynarodową gałąź swojej pracy, wspierając artystów z Walii w eksporcie na cały świat. FOCUS Wales zaprezentował się już na SXSW, M for Montreal, BreakOut West, a kolejne projekty są w przygotowaniu. Andy brał udział w konferencjach podczas wydarzeń przemysłu muzycznego na całym świecie, w tym BreakOut West (Zachodnia Kanada), Tallinn Music Week (Estonia), UU Sound (Rosja), PIN (Macedonia), POP Montreal, M for Montreal, SHOW ME (Szwajcaria), Indie Week (Toronto), LUCfest (Tajwan), TIMM (Japonia), Ear Hub (Hong Kong), MU: CON (Korea), Zandari Festa (Korea), Nova Scotia Music Week, WestWay Lab (Portugalia), Spike (Bułgaria), Future Echoes (Szwecja), Live at Heart (Szwecja) i NewSkool Rules (Holandia).
Bartłomiej Stolarek
Bartłomiej Stolarek
Społecznik, aktywista a także reprezentant największego otwartego koncertu na świecie Pol'and'Rock Festival, dawniej Przystanek Woodstock. Od 2011r. Bartek odpowiada za line up na wszystkich festiwalowych scenach. Jest bookerem festiwalu, oraz production managerem Dużej Sceny. Jako ramię muzyczne Jurka Owsiaka odpowiada za zaproszenie i przyjęcie na festiwalu gwiazd takiego formatu jak m.in: Skunk Anansie, Gojira, Judas Priest, Within Temptation, Archive, Gogol Bordello, Prophets of Rage, Manu Chao, Machine Head, Anthrax czy Dream Theater.

Szef Działu muzycznego WOŚP odpowiada również za koncert główny Finału WOŚP, odbywającego się każdej zimy od 30 w Warszawie, jak i za Eliminacje do Pol'and'Rock Festiwalu, czyli największy w Polsce przegląd kapel live, gdzie swoją przygodę z dużymi scenami zaczynało mnóstwo zespołów, które odcisnęły mocny ślad w świadomości fanów polskiej muzyki!

Poza kwestiami związanymi stricte z koncertami Bartek odpowiada za ponad 50 tytułów, które z ramienia Złotego Melona wyprodukował jako szef produkcji największego wydawcy muzyki live Polsce, dzięki czemu dzisiaj możemy słuchać wielu ważnych zapisów muzycznej historii naszego kraju. Najważniejsze tytuły przy jakich pracował to: Kult, Budka Suflera, Kwiat Jabłoni, Agnieszka Chylińska, Lao Che, Wilki, Happysad, Grubson, Łąki łan i wiele innych.

Pasjonat futbolu, który postanowił poświęcić swoje życie muzyce. Od wielu lat nieustannie poszukuje nowych, ciekawych dźwięków i propozycji muzycznych zarówno w kraju jak i na świecie.
Boyan Pinter
Boyan Pinter
Panharmony Management
Urodzony w Bułgarii, dojrzewał w Ameryce, obywatel świata. Obecnie dzieli swój czas między Pittsburgh, Pennsylvania i Sofię, Bułgaria. Przed rozpoczęciem działalności w Europie, Boyan był muzykiem koncertującym w USA. Poza tym, że jest wykształconym w college'u gitarzystą, był de facto logistą i menedżerem biznesowym zespołów, z którymi współpracował. Jest zapalonym lingwistą, posiada tytuł licencjata z języka hiszpańskiego i francuskiego na Uniwersytecie w Houston w Teksasie. Jego dalsza droga w przemyśle muzycznym doprowadziła go w końcu do uzyskania tytułu magistra administracji artystycznej na Indiana University w Bloomington, USA.
Po przeprowadzce do Bułgarii w 2010 roku, Boyan został zatrudniony do pracy przy produkcjach Live Nation, takich jak Sting, Roxette, Depeche Mode, Aerosmith, Cirque Du Soleil, Roger Waters' The Wall, Iron Maiden, the Scorpions, Hans Zimmer, Dream Theater, Steven Wilson i Steve Hackett. Uderzając na własną rękę w 2017 roku, Boyan rozszerzył swój roster, współpracując z Sarą Tavares, Morcheebą, Al Di Meolą, Opeth, Katatonią, Nigelem Kennedym, Laibachem, czarodziejem flamenco Edu Vico i wieloma innymi.
Boyan jest założycielem SPIKE - Bulgarian Music Showcase, pierwszej w Bułgarii konferencji i platformy showcase'owej zaprojektowanej w celu zaspokojenia potrzeb rozwijającego się bułgarskiego przemysłu muzycznego zarówno dla rozwijających się, jak i uznanych artystów. Druga edycja odbędzie się w dniach 25-27 maja 2023 roku w Plovdiv, w Bułgarii.
Od 2022 roku Boyan jest częścią zespołu Booking i Production na Green Futures field Glastonbury Festival. Jest odpowiedzialny za rezerwację pierwszych bułgarskich zespołów na Glastonbury, wraz z zespołami z Polski, Szwecji i Ukrainy. W tym roku, w ramach misji festiwalu polegającej na wspieraniu narodu ukraińskiego, Boyan umieścił zwyciężczynię Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 Jamalę na scenie Glastonbury's Pyramid na występ z zespołem Dakha Brakha, który był transmitowany przez BBC i szeroko relacjonowany przez międzynarodowe media.
Klienci Boyana występowali na niemal wszystkich festiwalach showcase'owych na całym świecie, otrzymywali fundusze na nagrywanie albumów lub kręcenie teledysków, a także otrzymywali upragnione amerykańskie wizy "O", dające im przywilej legalnego występowania w USA.
Po ukończeniu studiów prawniczych, Boyan pragnie uzyskać uprawnienia radcy prawnego, aby specjalizować się w dziedzinie rozrywki, mediów, własności intelektualnej i sportu.
Boyan pracuje obecnie jako A&R Manager na Bułgarię w Believe Digital, największej niezależnej firmie zajmującej się globalną dystrybucją muzyki.
Daga Gregorowicz
Daga Gregorowicz
Wokalistka, liderka i menedżerka folkowego zespołu Dagadana, z którym koncertowała i koncertuje na całym świecie – i nie ma tu odrobiny przesady. Dagadana odwiedziła Chiny, Koreę, Indonezję, Singapur, Malezję, Słowację, Argentynę, Czechy, Węgry, Bułgarię, Mołdawię, Ukrainę i prawdopodobnie, kiedy czytacie te słowa, do listy dołączyło już kilka innych krajów.
Daniela Tagowska
Daniela Tagowska
Artystka intermedialna działająca na styku słowa i obrazu. Od kilku lat w centrum jej zainteresowań twórczych znajdują się zjawiska zwiazane z mitologizacją sportu. Mówi o sobie artystka - gimnastyczka. Wykładowczyni w Katedrze Mediacji Sztuki oraz na międzywydziałowych, interdyscyplinarnych studiach MFA na ASP we Wrocławiu. Doktor sztuki. Certyfikowana trenerka (coach PCC ICF) i facylitatorka procesów twórczych, specjalizująca się w pracy z rozwojem około artystycznych kompetencji twórców oraz w badaniach nad kompetencyjnym potencjałem sztuki. Twórczyni pracowni Submarine – pokładu dla interdyscyplinarnych projektów i warsztatów.
Daria Kuszlik
Daria Kuszlik
Magistra dziennikarstwa, zawodowo zajmuje się obszarem PR i Media m.in. przy takich wydarzeniach jak CieszFanów Festiwal i Folkowisko Festiwal. Pracuje w firmach HIP HIP HURA PR and MEDIA oraz Qltur Generator na stanowiskach związanych z promocją. Angażuje się w działania i akcję społeczne m.in. jest współtwórczynią fejsbukowej grupy Kultura w kwarantannie, która powstała w odpowiedzi na zamknięcie obszaru kultury podczas pandemii, a także angażowała się w akcję humanitarne w czasie wybuchu wojny w Ukrainie. Prywatnie jest ogromną fanką czarnej kawy, spontanicznych podróży, literatury klasycznej, reportaży, a także interesuje się kulturą arabską oraz polską kulturą ludową.
Dénes Pécsi-Szabó
Dénes Pécsi-Szabó
Założyciel Up Music Budapest, od dziewięciu lat współpracuje z zespołami w kraju i za granicą (Mörk, Jazzbois, O'Sullivan, Ohnody, Hét Hat Club, Antonia Vai). Jego zespoły grały w USA, Azji i w całej Europie. Dénes jest również współzałożycielem Budapest Showcase Hub, aka BuSH oraz członkiem zarządu International Music Managers Forum (IMMF) Hungary. Dénes jest blisko zespołów, z którymi pracuje, angażuje się w ich codzienne życie, pomaga w ustalaniu strategii i śledzi ich realizację.

Up Music Artists wystąpili na wielu festiwalach i showcase'ach, m.in.: SZIGET Festival HU, Exit Festival RS, Grape Festival SK, Jazz in The Park RO, Electric Castle RO, Intsikurmu Festival EST, Loftas Fest LT, Edison Festival PL, Danube Jazz and Blues Festival RO, DMZ Peace Train Festival KOR, SXSW Austin Texas USA, Reeperbahn Festival Hamburg GER, The Great Escape Brighton UK, Eurosonic Groningen NL, Mondo NYC USA, Zandari Festa KOR, Waves Vienna AT, Budapest Showcase Hub HUN, Tallinn Music Week EST, Spring Break Poznań PL, Seazone Sopot PL.
Dino Lupelli
Dino Lupelli
Music Innovation Hub Milano
Aktywny w branży muzycznej od 1990 roku, Dino Lupelli jest obecnie dyrektorem generalnym Music Innovation Hub, firmy powstałej w celu opracowania programów i projektów innowacji włoskiego przemysłu muzycznego. Dino koordynuje internacjonalizację i projekty szkoleniowe dla profesjonalistów i start-upów. Dyrektor Linecheck, głównej konferencji muzycznej we Włoszech, jest członkiem zarządu Jump - European Music Market Accelerator, Keychange - finansowanego przez UE programu na rzecz równości płci. Od 2015 roku jest członkiem-założycielem Włoskich Festiwali Muzycznych, krajowego stowarzyszenia na rzecz międzynarodowej promocji systemu włoskich festiwali i jest partnerem Artlab, krajowej platformy rozwoju włoskiego przemysłu kulturalnego.
Dorota Ogrodzka
Dorota Ogrodzka
Artystka społeczna, pedgagożka teatru, reżyserka, trenerka i badaczka, wiceprezeska Stowarzyszenia Pedagogów Teatru, jedna z kuratorek programowych Slot Art Festival.
Uczy, pracuje artystycznie ze społecznościami, młodzieżą, seniorami, dorosłymi, dziećmi i rodzicami, osobami artystycznymi, lokalnymi aktywistkami i działaczami.
Przez kilka lat prowadziła Młodą Scenę w Teatrze Polskim w Bydgoszczy, współpracuje z Fundacją Sto Pociech, Krytyką Polityczną, Towarzystwem Inicjatyw Twórczych ę, Szkołą Liderów, Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Instytutem Teatralnym, Muzeum Sztuki Nowoczesnej i wieloma teatrami w Polsce i za granicą. Jest członkinią międzynarodowej sieci Reshape, która pracuje na rzecz transformacji sektora kultury i sztuki oraz Kolektywu Terenowego, który rozwija metodologię etnoanimacji.
Grzegorz Stabeusz
Grzegorz Stabeusz
Private Town Management
Od ponad 30 lat pracuje w branży muzycznej. Dyrektor marketingu repertuaru zagranicznego w Sony Music i PolyGram Polska (obecnie Universal). Współpracował z Oddysey Concerts (koncerty m.in. Metallica, Sting, Bryan Adams, The Cure, Faith No More) oraz Viva Art Music (koncerty m.in. Michaela Jacksona, Rolling Stones, Eltona Johna), następnie manager takich polskich artystów, jak Katarzyna Skrzynecka, Robert Kasprzycki, Hania Stach, Sylwia Wiśniewska i wielu innych. Współzałożyciel i dyrektor Stowarzyszenia Managerów Artystów Polskich, członek kapituły pierwszej edycji festiwalu TOP/Trendy, członek Akademii Fonograficznej. Wraz z żoną stworzył niezależne wydawnictwo książek dla dzieci Literówka. Obecnie skupia się na promocji polskich artystów za granicą, a jego priorytetowym projektem jest Francis Tuan, który wystąpił m.in. podczas Live at Heart w Szwecji, Liverpool Sound City oraz Canadian Music Week, a w lutym 2023 wystąpił podczas Future Echoes.
Justyna Grochal
Justyna Grochal
Dziennikarka „Wysokich Obcasów", pisze o sprawach społecznych i kulturze, ze szczególnym uwzględnieniem muzyki i filmu. W latach 2015-2018 związana z redakcją muzyczną portalu Interia. Publikowała także m.in. w „Gazecie Magnetofonowej", współpracowała z Radiem Kraków. Stypendystka dziennikarskiego programu Google News Initiative 2020.
Katarzyna Nowicka
Katarzyna Nowicka
Novika - od lat jedna z najbardziej aktywnych postaci na polskiej scenie muzyki elektronicznej. Wokalistka, która początkowo udzielała się w zespole Futro i u boku Smolika, a solowo zadebiutowała w 2006 roku albumem „Tricks Of Life” nominowanym do Paszportu Polityki. Kolejne płyty: „Lovefinder” (2010) i album z remixami „Mixfinder” (2011) zostały nagrodzone Fryderykami w kategorii klubowej.
Nagrywała również z artystami cenionymi na świecie jak Hot Toddy, Lovebirds, Marcin Czubala, czy Satin Jackets, którego remix piosenki „Miss Mood” trafił na rozliczne kompilacje i był chętnie grany szczególnie przez amerykańskie stacje radiowe.
Ostatni solowy album Noviki zatytułowany „Bez Cukru” ukazał się w 2019 roku i zebrał świetne recenzje, a piosenki „Lekko” i „Słabości” często gościły na antenach radiowych. W roku 2021 Novika obchodziła jubileusz 20 lat obecności na scenie i wydała z tej okazji album z nowymi wersjami jej przebojów – Novika 2.0.
Chociaż nie gra już jako dj, Novika regularnie występuje wokalnie w klubach w całym kraju w ramach duetu Novika & Mr.Lex. Zagrała na najważniejszych polskich festiwalach (Open’er, FreeForm, Audioriver, Tauron Nowa Muzyka).
Od przeszło 15. lat prowadzi również autorskie audycje radiowe. Gościła już na antenach wielu stacji, obecnie prowadzi audycję Lekko w Radiu KAMPUS.
Wspólnie z Lex’em prowadziła również cykl podcast’ów Miastosfera.
Lisa Nasta
Lisa Nasta
Lisa Nasta jest doświadczonym menadżerem wydarzeń i współodpowiada za program festiwali w Wielkiej Brytanii, takich jak Glastonbury Festival, WOMAD i Weyfest. Koordynuje również muzyczne programy edukacyjne i jest dyrektorem Re-Play Music, projektu społecznego non-profit, który przekazuje instrumenty muzyczne, edukuje i zabawia dzieci, a także jest stałym elementem Kidz Field na Glastonbury Festival.
Jako mistrz rzemiosła i lutnik, Lisa była dyrektorem sklepu muzycznego Surrey Strings gdzie zaprogramowała roczny projekt muzyczny w porze lunchu, w którym występowało ponad 200 artystów i zespołów rocznie. Przez dwa lata programowała również comiesięczny wieczór World Music w Surrey Strings. Równocześnie Lisa była dyrektorem w Abbey School of Music, gdzie zarządzała niezależnymi nauczycielami, którzy realizowali kluczowe programy edukacyjne w formie lekcji grupowych i prywatnych.
Jako menadżer artysty, Lisa stworzyła partnerstwo z Mel Bay International, Bad Reputation Records (Francja), LWB Music (USA), KRUNK Booking (Indie), Blue Frog Records (Indie), Gensure International (Chiny) i Bad Pony Booking (Niemcy), jak również wynegocjowała endorsements z Yamaha Guitars i TC Electronics. Lisa organizowała trasy koncertowe na prawie każdym kontynencie z wyjątkiem Australii.
W trakcie swojej wspaniałej kariery Lisa produkowała i programowała główną scenę dla A Country Affair Event na Clapham Common, Morden Hall Park, Hampton Court Palace. Była dwukrotnie nominowana do Green Awards w Merton Borough i zdobyła 2 nagrody M.I.A za projekt Re-Play "Environmental Initiative & Sustainability" od Music Industry Association of Britain (MIA) & America (NAMM).
Lisa jest obecnie Site Coordinator dla Green Futures Field, Glastonbury Festival odpowiedzialnym za produkcję i programowanie rozrywki, gdzie pomaga jej Boyan Robert Pinter.
Małgorzata Kraszewska
Małgorzata Kraszewska
Urząd Miasta Gdyni
Pracownik sektora samorządowego, promotorka wydarzeń muzycznych, współautorka (wraz z Piotrem Metzem) projektu „Historia rock’n’rolla”, „Trójmiejska Scena Alternatywna” (wraz z Kamilem Wicikiem) oraz wielu innych muzycznych (i nie tylko) projektów kulturalnych. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Gdańskim w zakresie prawa i finansów w kulturze. Dumna mieszkanka Trójmiasta.
Małgorzata Muraszko
Małgorzata Muraszko
Dziennikarka i redaktorka „Gazety Wyborczej", kulturoznawczyni. Specjalizuje się w tematyce kulturalnej, szczególnie bliskie są jej muzyka, literatura i film. W przerwach od kultury pisze o kulinariach.
Małgorzata Płysa
Małgorzata Płysa
UNSOUND
Dyrektorka wykonawcza i kuratorka krakowskiego festiwalu Unsound, którego edycje odbywają się również w wielu innych miejscach na świecie. Jest również współdyrektorką agencji kreatywnej Unsound Productions, w ramach której zajmuje się managementem artystek (jak Jlin), reprezentacją projektów specjalnych, jak i tworzeniem nowych zamówień artystycznych i wydarzeń. Od roku 2020 jest również współdyrektorką artystyczną warszawskiego interdyscyplinarnego festiwalu Ephemera. W swojej pracy skupia się na poszukiwaniu innowacyjnych form wypowiedzi artystycznej - przede wszystkim w sztuce dźwięku, muzyce i sztuce współczesnej oraz tworzeniu nowych form współpracy pomiędzy twórcami i twórczyniami, poprawie edukacji kulturalnej oraz międzynarodowej wymianie idei i doświadczeń wpływającej na poszerzenie różnorodności intersekcjonalnej w kulturze. Interesuje się zjawiskiem synestezji.
Marcin Bąkiewicz
Marcin Bąkiewicz
Antyradio
redaktor naczelny, dyrektor programowy oraz dyrektor muzyczny Antyradia. Zajmuje się muzyką całe zawodowe życie, od niemal 25 lat. Doświadczenie zbierał w stacjach radiowych, telewizjach muzycznych, gazetach muzycznych, portalach internetowych i branży e-commerce. Zajmował się również fotografią koncertową. Stale współpracuje z magazynem Teraz Rock. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego oraz prowadzi warsztaty „Rynek radiowy w Polsce i skuteczna promocja muzyki w radiu”. Jest członkiem Akademii Fonograficznej. Absolwent stosunków międzynarodowych na Wydziale Prawa i Administracji UAM.
Więcej informacji, również o pozaradiowej działalności Marcina, można znaleźć tutaj: www.marcinbakiewicz.pl
Matteo Cassese
Matteo Cassese
Digital marketer, trener i przedsiębiorca, który prowadzi szkolenia i coaching dla osób indywidualnych, firm o ugruntowanej pozycji na rynku oraz startupów. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie marketingiem cyfrowym dla międzynarodowych firm (Warner Bros.), nauczanie na uniwersytecie (Link Campus) i konsulting dla cyfrowych jednorożców (Netflix). Od 1993 roku prowadzi stronę internetową, a od 2001 roku bloga. W 2011 roku założył La Fabbrica della Realtà, laboratorium innowacji skupiające się na marketingu cyfrowym, coachingu i szkoleniach, różnorodności i inkluzji. Jako student storytellingu, Matteo zagłębił się w proces tworzenia historii, pisania i scenariuszy. Jego pasja do efektywnej komunikacji doprowadziła go do stworzenia seminariów i warsztatów na temat marketingu cyfrowego, produktywności, różnorodności i umiejętności prezentacji. Przez lata rozwijał innowacyjne projekty startupowe skupiające się na rozrywce (Filmizer, Trailerflow), edukacji (Educazione Globale), szkoleniach (Presentation Hero, Open Training) oraz różnorodności i integracji (OUT as YOU).
Max Gregor
Max Gregor
Słoweński realizator dźwięku, właściciel i założyciel firmy GoUp Production oraz redaktor muzyczny dla Radio Slovenia International. Od 2002 roku aktywny w branży muzycznej, zaczynał jako technik w lokalnym radiu, by potem współtworzyć electro-rockowy zespół ZircuS, gdzie grał na basie/gitarze i bookował koncerty do 2015 roku. W latach 2005 - 2015 Max był aktywnie zaangażowany w Słowenii i regionie jako promotor/booker w klubach i festiwalach. W 2012 roku zaczął przechodzić na bycie realizatorem dźwięku i przeniósł się do Wielkiej Brytanii w 2015 roku, gdzie pracował jako inhouse sound engineer dla O2 Academy Bristol, O2 Academy Islington, Islington Assembly Hall, 229 The Venue itp. Pracując jako FOH lub Monitor Engineer miksował takie zespoły jak Myles Kennedy, Gretta Van Fleet, Sea Girls, Lizzo, The Fever 333, Idles, Dead Kennedys, Overkill itp. W 2019 roku przeprowadził się z powrotem do Słowenii, gdzie obecnie prowadzi firmę wynajmującą backline. W ostatnich latach zaangażował się również w szerzenie świadomości zdrowia psychicznego w branży muzycznej.
Michael Łyczek
Michael Łyczek
KBF
Manager kultury, inicjator i koordynator projektów artystycznych i edukacyjnych.
Odpowiada za wyznaczanie kierunków rozwoju wydarzeń muzycznych KBF oraz budowanie partnerstw lokalnych i międzynarodowych.
Koordynator spotkań branżowych i warsztatów dla młodych kompozytorów odbywających się podczas Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie (FMF), oraz projektu Kreatywnej Europy InMICS Composers Lab – serii intensywnych warsztatów dla studiujących w Bolonii, Lyonie, Gandawie i Montrealu kompozytorów. Manager projektu ICE Classic – cyklu koncertów największych gwiazd muzyki klasycznej.
Z KBF związany od 2017 r., gdzie uczestniczy w kreowaniu największych wydarzeń muzycznych miasta.
Absolwent europeistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Stypendysta programu Erasmus na Uniwersytecie Wiedeńskim. Odbył staż w Stałym Przedstawicielstwie RP przy Biurze Narodów Zjednoczonych i Organizacjach Międzynarodowych w Wiedniu. Wraz z chórem występował w wielu krajach Europy oraz w Chinach.
Michał Wiraszko
Michał Wiraszko
Autor tekstów, muzyk, menedżer kultury. Od 2005 roku lider i wokalista grupy Muchy, nagrodzonej Fryderykiem 2021 za płytę „Szaroróżowe”, z którą nagrał 5 albumów i zagrał kilkaset koncertów. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych autorów tekstów piosenek w kraju – jego słowa śpiewają m.in. Krzysztof Zalewski, Lady Pank, Grzegorz i Patrycja Markowscy, Tomasz Makowiecki, Ewa Farna czy Rosalie. Pomysłodawca i producent rozlicznych projektów muzycznych angażujących lokalne środowisko muzyczne i szeroką publiczność. Współpracuje - od działań stricte artystycznych, przez organizacyjne po promocyjne - z wydawcami, galeriami i festiwalami. W przeszłości m.in. dyrektor muzyczny festiwali w Jarocinie, poznańskiego Spring Breaka czy Estrady Poznańskiej.
Michał Wójcik
Michał Wójcik
Tak Brzmi Miasto
CEO/założyciel fundacji Krakowska Scena Muzyczna, której głównym projektem jest Tak Brzmi Miasto - obecnie najstarszy festiwal showcase'owy i konferencja muzyczna w Polsce, rozszerzona w 2019 o czteroletni program Tak Brzmi Miasto Inkubator, który odbył się jak dotąd w 12 miastach, docierając z edukacją branżową do ponad 500 uczestników. Aktywny muzyk, menedżer i lider trio Cinemon, w którym odpowiedzialny jest za przysłowiowe "wszystko" - od kompozycji, grania, śpiewania, poprzez produkcję, miks, booking, promocję i wydawanie płyt.
Michalina Bieńko
Michalina Bieńko
Zaangażowana społecznie multiinstrumentalistka, kompozytorka, dziennikarka radiowa i współzałożycielka stowarzyszenia Tchnienia. Absolwentka Dziennikarstwa i medioznawstwa oraz Sztuk społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I i II stopnia im. F.Chopina w Sochaczewie. Gra w zespole Misi Furtak, koordynowała z Hanią Rani cykl koncertów Muzyka w Pracowni w Otwartej Pracowni Jazdów 3/6 oraz współprowadziła z dr Ewą Woydyłło audycję Ludzie to my w Radiospacji. W latach 2016-2018 odbyła staż w Trójce - Programie III Polskiego Radia, gdzie pracowała z Agnieszką Szydłowską i Agnieszką Obszańską nad audycjami Program Alternatywny i Radiowy Dom Kultury. Obecnie współtworzy polski oddział Music Declares Emergency oraz komponuje własną płytę.
Misia Furtak
Misia Furtak
Kompozytorka, autorka tekstów, wokalistka, basistka i aktywistka. Razem z zespołem Très.B laureatka Paszportu Polityki w kategorii muzyka popularna i Fryderyka w kategorii debiut roku. Solowo jako Misia Ff uhonorowana nagrodą miasta Torunia im. Grzegorza Ciechowskiego. Współpracowała m.in z kwintetem Wojtka Mazolewskiego przy albumie "Chaos pełen idei", który otrzymał status złotej płyty. Z Piotrem Kalińskim (Hatti Vatti) tworzy duet Ffrancis. W 2019 wydała wyprodukowaną przez siebie, napisaną we współpracy z Hanią Rani, płytą "Co przyjdzie?", która znalazła się w zestawieniach najlepszych wydawnictw roku „Tygodnika Polityka" i „Gazety Wyborczej". W listopadzie 2021 premierę miała płyta "Wybory", współtworzona z zespołem miedzynarodowych współpracowników (m.in Christian Balvig - Efterklang, Gareth Quinn Redmond - Bell X1, Albert Karch - Ichiko Aoba). Bartek Chaciński napisał o niej "Rzadko się słyszy takie delikatne protest songi (...) Furtak odnalazła swój ton: to głęboka i gorzka ironia w mgiełce delikatności i poetyckiej zadumy", a Łukasz Kamiński na pierwszej stronie Gazety Wyborczej pytał "Dlaczego tysiące ludzi słuchają w sieci 33 sekund ciszy?" i opisywał milczący utwór "Agata" jako "najgłośniejsze pół minuty ciszy w polskiej muzyce ostatnich lat." Misia Furtak od wielu lat angażuje się też w działania edukacyjne dla młodych muzyków. W 2022 została wybrana do prestiżowej sieci Keychange – pionierskiej, miedzynarodowej organizacji, której celem jest wspieranie kobiet oraz mniejszości płciowych w branży muzycznej oraz budowanie bardziej zrównoważonej branży muzycznej. Zagrała setki koncertów w Europie i Japonii, u boku m.in The National, Arlo Parks, TV On The Radio, i wielu innych.
Peter Astedt
Peter Astedt
Future Echoes
Peter Åstedt pracuje w branży muzycznej od ponad 30 lat. W 1990 roku, w wieku piętnastu lat, założył własną wytwórnię płytową Dead Frog Records. Przez lata założył kilka firm w różnych dziedzinach przemysłu muzycznego, takich jak PR, wydawnictwa, dystrybucja, synchronizacja, zarządzanie, festiwale i rozwój artystów. Obecnie nadzoruje niektóre działy w Musichelp, która jest firmą zrzeszającą różne firmy z branży muzycznej.

Pracował z pięcioma z dwudziestu najczęściej odtwarzanych utworów na świecie. Pisze w Cashbox Magazine Canada i ma swój własny program radiowy w Cashbox Radio, międzynarodowej internetowej stacji radiowej. Jest głównodowodzącym częsci konferencyjnej szwedzkiego festiwalu Future Echoes.
Rafał Chwała
Rafał Chwała
Warsztaty Kultury Lublin
Dyrektor artystyczny festiwalu Wschód Kultury-Inne Brzmienia. Z wykształcenia kulturoznawca, filmoznawca.
Z zawodu manager kultury, producent wydarzeń artystycznych, pracujący w Warsztatach Kultury w Lublinie.
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat współtworzył m.in. takie wydarzenia jak Noc Kultury w Lublinie (wieloletni kurator muzyczny), cykle filmowe Miasto Movie i Kino pod gwiazdami, cykl literacko-muzyczny Book It! oraz cykl koncertowy Strefa Innych Brzmień. Wraz z Robertem Kuśmirowskim powołał do życia Died Moroz Convention (Zwołanie Dziada Mroza) – jedyną w Europie, tego typu, zimową imprezę plenerową na styku muzyki i sztuki współczesnej.
Obecnie zajmuje się przede wszystkim programowaniem, bookingiem, planowaniem, produkcją i organizacją wydarzeń, przy czym najważniejszym z nich pozostaje od lat festiwal Wschód Kultury-Inne Brzmienia.
Sara Ercegović
Sara Ercegović
Muzyk, booker i producent z Chorwacji, od kilku lat mieszkający na trasie Lublana-Zagrzeb. Posiada znaczące doświadczenie jako muzyk live głównie jako perkusistka w swoim zespole ŽEN. Równolegle do kariery muzycznej zajmuje się produkcją i bookingiem wydarzeń od ponad dekady Od 2017 roku jest istotnym członkiem załogi TamTam Festival na Sućiuraj (wyspa Hvar, Chorwacja).
Sara Kordek
Sara Kordek
Dyrektor Kreatywna w firmie Good Taste Production specjalizującej się w kompleksowej organizacji tras koncertowych. Odpowiada za booking artystyczny i programowanie line upow takich wydarzeń jak Salt Wave Festival, Lekko Festiwal czy Edison Festival. Dziś odpowiedzialna za tworzenie koncepcji kreatywnych, swoje pierwsze kroki w branży muzycznej stawiała jako producentka tras koncertowych. Prelegentka wielu konferencji międzynarodowych takich jak ILMC, ESNS, Glaz Music France, Sharpe Festival czy International Music Showcase Festival w Izraelu.
Tomasz Barszcz
Tomasz Barszcz
Ur. w 1982 r. w Katowicach. Ukończył kilka kierunków związanych z turystyką, ekonomią i pochodnymi, zwieńczone studiami MBA. Ma 15 lat stażu pracy w marketingu terytorialnym i organizacji eventów i na koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów eventowych różnego kalibru. Jest dyrektorem festiwalu Summer Dying Loud i naczelnikiem Wydziału Promocji i Współpracy z Zagranicą UM w Aleksandrowie Łódzkim.
Ula Nowak
Ula Nowak
Off Festival
Dziennikarka, prezenterka, producentka i kuratorka muzyczna. Producentka odpowiedzialna za międzynarodowy booking na OFF Festivalu Katowice, a także menadżerka programowa i producentka przy Festiwalu Kultury Żydowskiej w Krakowie. Panelistka Transglobal World Music Chart, a także Balkan World Music Chart. Współzałożycielka Pannonica Festival, którego 10 edycja odbędzie się latem 2023 roku w Barcicach k. Starego Sącza. Właścicielka agencji koncertowej Mosaic Beats. Jako niezależna producentka/kuratorka regularnie współpracowała w ostatnich latach min. z Teatrem im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, Teatrem Łaźnia Nowa, Festiwalem Folkowym Polskiego Radia „Nowa Tradycja”. Publikowała min. dla Dwutygodnika, portalu Jazzarium.pl, Gazety Wyborczej, Pisma Folkowego oraz ProAnima. Od wielu lat pisze również dla magazynu Jazz Forum. Realizowała projekty dla Instytutu Adama Mickiewicza oraz Krakowskiego Biura Festiwalowego. Przez 5 lat była rzecznikiem prasowym Festiwalu Jazz Juniors. Obecnie związana z radiem internetowym JAZZKULTURA, gdzie prowadzi autorski program z muzyką świata „Świato-czułość” oraz poranne audycje. Od lutego 2023 jej autorska audycja emitowana jest również w berlińskiej rozgłośni Multicult.fm. Współzałożycielka polskiego oddziału Music Declares Emergency, międzynarodowej inicjatywy promującej działania zrównoważone w branży muzycznej. Uczestniczka międzynarodowego programu rozwoju talentów w branży muzycznej „Keychange” na rok 2023, w kategorii innowator.
Vlad Yaremchuk
Vlad Yaremchuk
Dyrektor programowy Atlas Festival - największego festiwalu muzycznego w Ukrainie, który w 2021 roku przyciągnął ponad 600000 gości. Booking manager PMK Event Agency i Atlas Agency, pełnoetatowy miłośnik muzyki i DJ. Obecnie pracuje nad wieloma inicjatywami mającymi na celu pomoc Ukrainie - Music Saves UA (zbieranie funduszy poprzez muzykę na pomoc humanitarną na Ukrainie), międzynarodowe maratony telewizyjne Save Ukraine, kompilacja Together With Ukraine i inne. Pomaga również promotorom i festiwalom w rezerwowaniu ukraińskich wykonawców i integrowaniu ukraińskich działań fundraisingowych i kampanii informacyjnych na swoich imprezach.
Waldemar Kuligowski
Waldemar Kuligowski
Kierownik Zakładu Antropologii Kulturowej na UAM w Poznaniu. Prowadził badania terenowe w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Autor kilkunastu książek i ponad stu artykułów naukowych. Odznaczony odznaką „Zasłużony dla Kultury Polskiej”. Przewodniczący Kapituły Nagrody Artystycznej Miasta Poznania, juror nagrody Związku Producentów Audio-Video „Fryderyk”, członek wspierający Izby Gospodarczej Menedżerów Artystów Polskich. Realizuje właśnie trzyletni projekt badawczy poświęcony współczesnym festiwalom muzycznym w Polsce.
Delegaci i delegatki
Zobacz z kim możesz spotkać się podczas tegorocznej konferencji
Adrian Sudak / Agencja Gizmo
Adrian Sudak
Adrian Sudak - artystą występujący pod pseudonimem TEN TONYE i na stałe współpracujący z Agencją Gizmo. Koncertuje w wielu miastach. W twórczości łączy pop z hip-hopem i szczególną uwagą obdarza teksty.
Agata Samsel / Wspieramy Legalne Kupowanie Muzyki
Agata Samsel
Agata Szostak / Agencja Artystyczna Maestrada
Agata Szostak
Menadżer kultury. Od ponad 13 lat w branży koncertowej, jako manager składów folkowo-poetyckich, ale często i po drugiej stronie jako organizator i producent. Za nią ponad 800 wydarzeń na terenie całego kraju. Od kameralnych koncertów, po przystanek Woodstock . Ma na koncie długoletnią współpracę z Robertem Kasprzyckim, formacją Sokół Orchestra, ale i niszowymi folkowo-jazzowymi kapelami z Beskidu Żywieckiego (Besquidians, Skład Niearchaiczny), jak i znakomitymi śpiewającymi autorami z młodego pokolenia (Kuba Blokesz, Łukasz Jemioła, Hanka Wójciak, Chwila Nieuwagi). Przez niemal trzy lata była równolegle specjalistą ds. promocji w Myślenickim Ośrodku Kultury i Sportu. Aktualnie głową głównie w koncertach. Po godzinach łazikuje po górach, najlepiej dzikich, dlatego uwielbia Bałkany.
Agata Trafalska / Jazzboy Records
Agata Trafalska
Autorka tekstów piosenek, reżyserka teledysków, fotografka i malarka. Absolwentka socjologii i doktorantka polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W 2011 r. rozpoczęła studia w Academy of Art University w San Francisco. Współpracuje z wytwórnią Jazzboy. Jest współautorką sukcesu wokalisty Korteza, m.in. z którym napisała teksty na płytę "Bumerang" oraz "Mój dom". Za realizację teledysku do piosenki "Zostań" została nominowana do Fryderyka 2016.
Agnieszka Maury / Klub Stodoła
Agnieszka Maury
Head of Promotion & Marketing warszawskiego Klubu Stodoła, z którym jest związana od sześciu lat. Reprezentuje Stodołę w strukturach europejskiej platformy Liveurope, w zakresie komunikacji i marketingu. Wcześniej pełniła funkcję Rzeczniczki Prasowej agencji koncertowej Prestige MJM, w tym w latach 2015-2016 także Rzeczniczki Prasowej Jarocin Festiwal. Ma na koncie promocję kilkuset wydarzeń muzycznych, realizowanych w klubach, halach oraz na stadionach. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych oraz Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Prywatnie miłośniczka podróży, autorka bloga Styk Kultur, a także książki podróżniczo-reportażowej o Turcji.
Agnieszka Protas
Agnieszka Protas
Agnieszka Wojkowska
Agnieszka Wojkowska
Aleksandra Piekielna / MyMusic
Aleksandra Piekielna
Absolwentka Akademii Menedżerów Muzycznych, managerka muzyczna, miłośniczka koncertów i festiwali. W wytwórni muzycznej MyMusic jestem Project Managerem obozów z twórcami internetu oraz zajmuje się organizacją eventów. Pierwsze kroki w branży stawiałam już jako członkini Oficjalnego Fanclubu jednej z topowych artystek, w którym czynnie działałam organizując konkursy, akcje fanowskie oraz prowadząc social media. Ponadto liczne współprace z festiwalami przy organizacji, w strefach - foto, video, garderób czy biura prasowego.
Obecnie współpracuje z zespołem Red Lips.
Aleksandra Sołoduch / OFFbeat Music Agency
Aleksandra Sołoduch
Aleksandra ukończyła Akademię Managerów Muzycznych w 2014 r. Pracowała w dziale bookingu w warszawskim Klubie Stodoła, będąc jedną z koordynatorek europejskiego programu Liveurope, platformy skierowanej do początkujących artystów.
W 2017 roku założyła własną agencję OFFbeat Music Agency, oferującą booking i promocję debiutującym zespołom. W 2020 r. była uczestniczką programu Keychange, międzynarodowej organizacji działającej na rzecz równouprawnienia w przemyśle muzycznym.
Aleksandra Sosna
Aleksandra Sosna
Jestem dumną absolwentką Akademii Menedżerów Muzycznych. Od 4 miesięcy jestem menadżerką zespołu AMBA. Jestem na początku drogi, jednak z zarządzaniem mam do czynienia od 10 lat, gdyż na co dzień zarządzam systemami jakościowymi w firmach produkcyjnych. Postanowiłam połączyć pasje i doświadczenie przy okazji pomagając zespołom w promocji ich twórczości.
Aleksandra Wiśniewska
Aleksandra Wiśniewska
Aleksandra Zając / Ars Latrans
Aleksandra Zając
Zespoły
Zobaczcie kto zagra w tym roku na Tak Brzmi Miasto
Zimbru
Zespół
Zimbru
Zimbru to indie/art-rockowy zespół z Cluj-Napoca w Rumunii. Ich brzmienie można opisać jako dziką mieszankę zgrzytliwych syntezatorów, kanciastych gitarowych riffów i żywej perkusji, a wszystko to okraszone opowieściami o tańcu, zagubionych zwierzętach domowych, prawdziwej miłości i nostalgii za nigdy nie doświadczonymi minionymi dekadami.

Ich koncert jest organizowany dzięki partnerstwie w sieci HEMI - Hub for the exchange of Music Innovation
Shama
Zespół
Shama
Piszą o sobie tak: "tysiące rozkmin, poprawek i spotkań - wszystko po to, żeby stworzyć coś szczególnego. W ich twórczości znajdziesz połączenie oldschoolu i elektronicznej zajawki. Basia, Jimi, Antoni i Kacper współpracują od wielu lat, a ich nowe brzmienie zaskoczy niejednego słuchacza. Bogate doświadczenie sceniczne sprawia, że koncerty odbywają się w wyjątkowej atmosferze, która porywa za każdym razem." Ostatniemu zdaniu mówimy: sprawdzam, choć nie ma w tym wątpliwości, jesteśmy pewni, że atmosfera będzie zaiste wyjątkowa.
Panilas
Zespół
Panilas
"Głęboka podróż w gęstwinę kobiecego doświadczenia, odbywana w misternie utkanym, elektronicznym wehikule. Bit miesza się z goryczą, jak tusz do rzęs ze łzami w dyskotekowej łazience o piątej rano. Trochę do tańca, trochę do płaczu" - tak pisze sama o sobie i w sumie jest w tych trzech zdaniach wszystko co potrzeba, więc dodamy tylko, że to artystka, która wie czego chce, a przy debiutanckiej płycie, wydanej w wytwórni Mystic Production, współpracowała z Markiem Pędziwiatrem (EABS, Błoto), co jest dodatkowym znakiem jakości.
Mentally Blind
Zespół
Mentally Blind
Muzyka Mentally Blind to połączenie progresywnego metalu pełnego technicznych gitarowych riffów z chwytliwą melodyjnością, głębią przestrzennych pogłosów czy światem analogowych synthezatorów. Ciągle balansujące na krawędzi wszechogarniającego poczucia smutku i delikatnych przebłysków nadziei kompozycje wciągają do filmowego świata pełnego emocjonalnych a czasem nawet romantycznych uniesień, by za chwilę uderzyć w słuchacza bezkompromisową ścianą dźwięku. Mieli okazję niejednokrotnie udowodnić swoje sceniczne umiejętności, między innymi grając trasę z Decapitated, dwie trasy koncertowe u boku Materia, oraz supporty takich zagranicznych gwiazd jak Monuments, Bury Tomorrow, Hactkivist, Uneven Structure czy Napoleon. Czas więc, by udowodnili to również wam.
Klawo
Zespół
Klawo
Piszą, że "w skład Klawo wchodzą dobre ziomki, na co dzień bujające się po korytarzach Akademii Muzycznej w Gdańsku, lub po plaży" i my widzimy w tym wszystko: przyjaźń i radość z grania, wykonawczy kunszt i luz, który od zawsze kojarzył nam się z Trójmiejską sceną. Jeżeli lubicie groove i jazzowe improwizacje, ale również melodie, które spokojnie mogłoby być soundtrackiem do seriali kryminalnych z lat .70, a może i flimów, w których Jackie Chan biega po portowych dzielnicach i... ok, może się trochę zagalopowaliśmy, ale to wina tej muzyki, od razu tworzy w głowie szereg obrazów.
Kathia
Zespół
Kathia
20-letnia producentka i songwriterka z Poznania. Oniryczne kompozycje, głęboki głos i poetyckie teksty to jej znaki rozpoznawcze. Artystka jest przed pełnowymiarowym wydawniczym debiutem, płytę z utworami śpiewanymi po polsku zapowiada na 2023 rok.

Jej koncert jest organizaowany we współpracy z My Name Is Poznań 2.0
IKSY
Zespół
IKSY
Mówią o sobie, że są jak Kociołek Panoramixa, omijając muzyczny fastfood nadają trudnym tematom lekkostrawną formę. I faktycznie, coś w tym jest. Na ich koncercie na pewno będziecie się dobrze bawić, ale jeżeli wsłuchacie się trochę dokładniej to na pewno znajdziecie tam drugie dno.
Kowalczyk x Serca
Zespół
Kowalczyk x Serca
Grali już między innymi na Męskim Graniu, Lech Polish Hip Hop Festival czy WrOFFław, teraz czas na ich wizytę w Krakowie. Serca to duet producencki z Wrocławia, tworzony przez Radka Baranowskiego i Kamila Jagiełło. Artyści w swoich utworach łączą m. in. indie/punk-rockowe brzmienia z trapowymi, energetycznymi bitami. W kwietniu 2021 roku wydali debiutancką EPkę „Egzotyczne sny”, stworzoną wspólnie z wokalistką – Antoniną.Do współpracy nad długogrającym albumem zaprosili rapera i wokalistę Kowalczyka. 23.03.2022, nakładem wrocławskiego kolektywu HEADROOM, ukazał się album „Ile można gadać o tym samym?”, na którym znalazło się dziesięć piosenek celebrujących zarówno te lepsze, jak i gorsze momenty, które paradoksalnie są równie potrzebne do osiągnięcia pełni szczęścia. Przygotujcie się na dobrą imprezę!
Niemoc
Zespół
Niemoc
"Notoryczni debiutanci" mówią sami o sobie z ironią, bo choć trio Niemoc istnieje już 7 lat, to wciąż są określani jako „młodzi zdolni". Brzmienie zespołu jest połączeniem nowoczesności z nostalgią lat 80. i 90. Energetyczne gitary i dynamiczne syntezatory to ich znak rozpoznawczy, o czym najlepiej można przekonać się na koncertach. Niemoc wystąpiła m.in. na Openerze, węgierskim Sziget, Męskim Graniu, OFF Festivalu czy Nowej Muzyce, w sieci zaś można znaleźć ich sesje nagrywane m.in. dla Boiler Room, Sofar Sounds czy Pegaza. Pod koniec zeszłego roku wydali płytę „Kilka Najlepszych Dni w Życiu", na którą zaprosili wspaniałych gości: Kachę (Coals), Joannę Longić (Tęskno), Misię Furtak, Michała Wiraszko (Muchy) i Próżnię.

Ich koncert jest organizaowany we współpracy z My Name Is Poznań 2.0
Tańka Szafraniec
Zespół
Tańka Szafraniec
Wokalistka, songwritterka, KOBIETA. Dla jednych ostoja spokoju, dla innych cisza przed burzą i kolorowy ptak. Muzykę nazywa wolnością, traktuje ją jako sposób na wyrażenie prawdy i emocji, jako swoją przestrzeń. Przez lata pracowała jako chórek z gwiazdami polskiej sceny, a swoje piosenki pisała do szuflady. W 2020 roku zadebiutowała singlem "Teraz i tu" a idąc za ciosem w 2021 r. wydała kolejno single  "Przemijam" , "Biec" oraz "Pochyl się miły nade mną" prezentując barwne odsłony muzyczne od rock'n'rolla po synthowe brzmienia popu lat 80 tych.

W 2021 roku wydała debiutancki album "MOZAIKA", w którym razem ze znakomitymi muzykami pokazuje jeszcze  więcej muzycznych kolorów romansując z różnymi odsłonami alternatywnego pop-rocka. 
Harmonogram koncertów
Oprócz rozmów o muzyce, warto też jej posłuchać. Zapraszamy na koncerty!
wszystkie
Hevre
Alchemia
Klub Re
12 listopada
g.18:15-18:45
Hevre
Kathia
12 listopada
g.18:45-19:15
Alchemia
Niemoc
Miejsca
Mapa i opis miejsc, w których odbędzie się konferencja oraz koncerty showcase'owe
Teatr Nowy Proxima Główny budynek konferencji.
ul. Krakowska 41, wejście na skrzyżowaniu ulic Krakowskiej i Skawińskiej.

W środku:
- Teatr Sala Główna (III p.)
- Aula Literacka (parter)
- Kawiarnia Literacka (parter, w ofercie: kawa, piwo, przekąski)
- Chillroom + jadalnia (II p., w ofercie kawa, obiad, kanapki)

Odległość do Alchemii - 8 minut.
Odległość do Hevre - 5 minut.
Odległość do Re - 20 minut.
Scena Berlin Budynek Teatru. Wejście od ulicy Skawińskiej 2.

W środku:
- Scena Berlin
- Scena Berlin Bar
Klub Alchemia ul. Estery 5.
Odległość od Teatru Nowego - 8 minut.
Odległość od Hevre - 2 minuty.
Odległość od Re - 15 minut.
Klub Hevre ul. Meiselsa 18.
Odległość od Teatru Nowego - 5 minut.
Odległość od Alchemii - 2 minuty.
Odległość od Re - 17 minut.
Klub Re ul. Św. Krzyża 4
Odległość od Teatru Nowego - 20 minut.
Odległość od Alchemii - 13 minut.
Odległość od Hevre - 8 minut.
Kup bilet już dziś!
Bilety w limitowanej liczbie już dostępne!
PARTNERZY
Partnerzy konferencji i festiwalu Tak Brzmi Miasto
Organizator
Powered by
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.
Patroni medialni
Współpraca
To top