Zdjęcie sekcji BRANDING W MUZYCE

BRANDING W MUZYCE

Jak wyróżnić się z tłumu? Po co artyście marka? Co zrobić, by zachować wizerunkową spójność?

Te pytania zadaje sobie wielu muzyków, którzy wiedzą, że silna marka zwiększa wyrazistość, pozwala odróżnić się od innych i łatwo zapaść w pamięć słuchaczom. Marka powinna współgrać z tym, co chcesz przekazać jako artysta, podkreślając i wzmacniając Twój przekaz. To również jasny komunikat do Twoich fanów, którzy dzięki niemu łatwiej rozumieją Twoje intencje.

Jeśli jesteś na początku muzycznej drogi - koniecznie skup się na tym aspekcie swojej kariery. A jeśli tworzysz już od jakiegoś czasu - sprawdź jak wznieść swoją artystyczną markę na wyższy poziom!

Miniaturka sekcji CZYM JEST MARKA?

CZYM JEST MARKA?

Ile z historii sławy i sukcesu w showbusinessie to utwory i muzyka, a ile osobowości i zachowania? Niemal w każdym artyście można dostrzec skrawki mitycznych postaci i odwiecznych historii i dram. To właśnie one niosą znaczenie, z którym ludzie wiążą się na głębokim poziomie. A najskuteczniejszym nośnikiem znaczenia jest właśnie MARKA.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Miniaturka sekcji PO CO BUDOWAĆ MARKĘ?

PO CO BUDOWAĆ MARKĘ?

Silna marka zwiększa Twoją wyrazistość, a w oceanie informacji pozwala odróżnić się od innych i łatwo zapaść w pamięć słuchaczom. Marka powinna współgrać z tym, co chcesz przekazać jako artysta, podkreślając i wzmacniając Twój przekaz. To również jasny komunikat do Twoich fanów, którzy dzięki niemu łatwiej rozumieją Twoje intencje.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zdjęcie sekcji
Miniaturka sekcji O PROWADZĄCYM

O PROWADZĄCYM

Władek Foltyński - autor, basista i edukator. Jako strateg w branży reklamowej przez prawie dekadę tworzył strategie dla największych marek na rynku polskim. Współtworzył pierwszy inkubator kariery muzycznej w Polsce - Tak Brzmi Miasto Inkubator. Jako konsultant i wykładowca aktywnie współpracuje z uczelniami, instytucjami kultury, artystami i firmami z branży muzycznej.

To top