CZYM JEST MARKA?
Ile z historii sławy i sukcesu w showbusinessie to utwory i muzyka, a ile osobowości i zachowania? Niemal w każdym artyście można dostrzec skrawki mitycznych postaci i odwiecznych historii i dram. To właśnie one niosą znaczenie, z którym ludzie wiążą się na głębokim poziomie. A najskuteczniejszym nośnikiem znaczenia jest właśnie MARKA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PO CO BUDOWAĆ MARKĘ?
Silna marka zwiększa Twoją wyrazistość, a w oceanie informacji pozwala odróżnić się od innych i łatwo zapaść w pamięć słuchaczom. Marka powinna współgrać z tym, co chcesz przekazać jako artysta, podkreślając i wzmacniając Twój przekaz. To również jasny komunikat do Twoich fanów, którzy dzięki niemu łatwiej rozumieją Twoje intencje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
O PROWADZĄCYM
Władek Foltyński - autor, basista i edukator. Jako strateg w branży reklamowej przez prawie dekadę tworzył strategie dla największych marek na rynku polskim. Współtworzył pierwszy inkubator kariery muzycznej w Polsce - Tak Brzmi Miasto Inkubator. Jako konsultant i wykładowca aktywnie współpracuje z uczelniami, instytucjami kultury, artystami i firmami z branży muzycznej.